תהליך תכנון ועיצוב נגרות לבית עם נבחרת החלומות של אבן צור

תהליך תכנון ועיצוב נגרות לבית עם נבחרת החלומות של אבן צור

מתכננים פרויקט נגרות כזה או אחר לסביבת המגורים? זה הזמן לדעת הכול על תהליכי התכנון, העיצוב והייצור של נגריית אבן צור. נגרות איכותית וקצת יותר.

בשנים האחרונות, בכל סביבת מגורים, מושם דגש מיוחד על המימד העיצוב ועל ההקשר העיצובי בין החללים השונים בשטח הבית או הדירה. עובדה זו, הופכת את מוצרי העץ הייחודיים של נגריית אבן צור, נגריה בהתאמה אישית, בעלת ניסיון רב שנים בענף, למוצרי עץ מבוקשים ובעלי חשיבות רבה לכל אילו מבינכם המעוניינים לייחד את סביבת המגורים.

מתי תדרשו לפרויקט נגרות בסביבת המגורים?

פרויקט נגרות לבית הוא למעשה כל פרויקט בו משולבים מוצרי עץ שונים, בין אם מדובר בעיצוב סביבת המטבח באמצעות מטבחים מעץ בהתאמה אישית ובין אם מדובר בחיפוי קירות בעץ, ייצור פריטי ריהוט ייחודיים מעץ וכדומה. לפיכך, לכל אחד ואחת מאיתנו נדרש בשלב כזה או אחר, פרויקט נגרות בסביבת המגורים.

מה מייחד ומאפיין את תהליכי התכנון והעיצוב של נגריית אבן צור?

נגריית אבן צור הוקמה בשנת 1980, ומאז ועד היום היא עוסקת ומתמחה בתהליכי תכנון וייצור פרויקטים שונים בענף הנגרות גם לסקטור הפרטי המורכב מלקוחות פרטיים הבונים, משפצים או משרדים את ביתם וגם לסקטור העסקי המורכב מבעלי עסקים ומשרדים הצורכים מוצרי עץ שונים לסביבת העסק/משרד ומאנשי מקצוע כגון: אדריכלים, מעצבי פנים וקבלני ביצוע במסגרת ליווי פרויקט נגרות לטובת קהל לקוחותיהם.

אחד מהדברים המייחדים את פתרונות התכנון, העיצוב והייצור של נגריית אבן צור, בא לידי ביטוי בהיקף מוצרי העץ הייחודיים המוצעים לכם על ידי החברה, כאשר כל מוצר עץ כזה או אחר ניתן להתאמה אישית מאלה לצרכי הלקוחות, החל ממטבחים מעץ בהתאמה אישית, דרך מזנונים, שידות, ספריות וארונות בהתאמה אישית ועד למוצרי חיפוי עץ לקירות הדירה/בית/משרד, ייצור מערכות ריהוט מעץ לחדרי רחצה וחדרי עבודה ומוצרי עץ ייחודיים נוספים הניתנים לייצור בהתאמה אישית מלאה.

לצורך כך, נגריית אבן צור שמה דגש על מספר מרכיבים עיקריים לאורך כל הדרך, ביניהם:

  • קשב מלא לצרכי הלקוחות תוך היכרות מעמיקה עם צרכי השימוש במוצרי העץ השונים
  • הקפדה יתרה על איכות חומרי הגלם מהם מיוצרים מוצרי העץ השונים המוצעים על ידי הנגרייה
  • תהליכי ייצור המיושמים באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך בענף הנגרות ומוצרי העץ
  • רמת גימור גבוהה במיוחד המבטיחה לכם עמידות של מוצרי העץ לאורך שנים רבות
  • עיצוב תכליתי הניתן להתאמה אישית גם לצרכי הלקוחות וגם לנתוני השטח של החלל המיועד

כל אלו, מלווים במסגרת תהליך תכנון שתחליטו בשיחת היכרות מעמיקה עם הלקוח והתאמת פרויקט הנגרות הנדרש לצרכי הלקוחות.

מצוינות מותאמת כוחה של נגרות בהתאמה אישית בעיצוב פנים - נגריית אבן צור

שירות ייעודי גם לאדריכלים ומעצבי פנים

כפי שציינו לעיל, שירותיה של נגריית אבן צור, מותאמים ומיועדים גם לסקטור הפרטי -עסקי וגם לסקטור העסקי של אנשי מקצוע בענף האדריכלות, עיצוב פנים וביצוע. במסגרת השירות הייעודי לאדריכלים ומעצבי פנים, יועצי הנגרות של נגריית אבן צור, מלווים את איש המקצוע לאורך כל שלבי התכנון והייצור של מוצרי העץ השונים הנחוצים לו וכל זאת תוך מתן רעיונות ופתרונות מעשיים לייצור פרויקטים מורכבים מעץ. הניסיון הרב העומד לרשות יועצי הנגרייה מאפשר לכם אדריכל/מעצב פנים/קבלן ביצוע, לחלום בגדול על הפרויקט הבא שלו ולהבטיח יישום מלא של כל חלום הקשור לייצור מוצרי עץ שונים.

כמו כן, יועצי הנגרייה מלווים את קהל הלקוחות העסקי והפרטי לצרכי קבלת ייעוץ מקדים לצורך בחירת מוצרי העץ הנכונים על מנת להפוך את סביבת המגורים לייחודיות יותר ומעוצבת הרבה יותר. למידע נוסף אודות נבחרת החלומות של אבן צור