נגרייה מקצועית לעבודות נגרות לכל הבית

נגרייה מקצועית לעבודות נגרות לכל הבית

האפשרות לבצע נגרות בהתאמה אישית מקלה על אוכלוסייה רבה ומגוונת שמבקשת לעצב את הבית או המשרד בצורה ייחודית ו/או זקוקה לפינות ספציפיות בגדלים שקשה למצוא ברשתות השיווק. הנגר הוא למעשה אומן אשר מנגר יצירה מופלאה ומתאים אותה לדרישות הלקוח הן מבחינת העיצוב, זמני עבודה ואף מבחינת המחיר. נגרות לבית כוללת ארונות המיועדים לחללים השונים לרבות חדר ארונות, שידות, חדרי אמבטיה מטבחים וכל השאר כולל גינה ומרפסות. על מנת שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית ומדויקת, חשוב לבחור בנגר הראוי והמקצועי ביותר, (חברה / עסק או עצמאי) שיצליח גם להבין מה אתם מבקשים, גם להתאים את הבקשה לחלל וגם לספק את המוצר האיכותי ויתקין אותו בזמן שנקבע מראש.

כיצד בוחרים נגריה?

כמו כל דבר בחיים גם נגריות יש לא מעט ועליכם למצוא את האחת שתענה על דרישותיכם, אך כיצד עושים זאת באופן נכון? הרשו לנו להגיש לכם מספר טיפים חשובים. בין אם אתם מחפשים עבודות נגרות לבית ובין אם אתם מחפשים עבודת נגרות למשרד, קחו בחשבון את הטיפים הבאים:

  • מקצועיות – הדבר הראשון שכדאי לבחון הוא את המקצועיות של הנגר. למקצועיות נדבך מהותי בנוגע לתוצאה הסופית. ככל ותבקשו לצפות בעבודות קודמות אותן ביצע החברה, כך תוכלו להתרשם מאופי העבודות ולהשליך על המקצועיות.
  • עמידה בלוחות זמנים – אין ספק כי עמידה בלוחות הזמנים היא חלק בלתי נפרד מהמקצועיות אך חשוב ביותר לוודא את זמני העבודה ולהקפיד על העמידה בהם. ארונות בהתאמה אישית דורשים זמני הכנה וכך גם הכנת שידות ספריות ובכלל ועל כן אפשרו לנגר את הזמן הנדרש ואל תאיצו בו (כדי שלא תהיינה טעויות שנובעות מלחץ) ומהצד השני, אל תאפשרו לזמן ללכת לאיבוד והקפידו לוודא כי הוא מתחייב על זמני העבודה שנקבעו מראש.
  • רמת שירות – חשוב מאוד להכיר ברמת השירות של בעל המקצוע. ככל והוא יעניק לכם שירות ברמה גבוהה יותר, כך תוכלו ליהנות מתהליך העבודה ולסמוך על התוצאה הסופי. קחו בחשבון כי ככל והשרות יהיה אדיב קשוב וסובלני, כך תצליחו להגדיר טוב יותר את מה שאתם מחפשים והתוצאה תהיה מדויקת לדרישותיכם.
  • מחיר – כדי להיות שלמים עם הרכישה, וודאו כי המחיר אותו דורשים מכם הוא מחיר הגיוני. במידת הצורך בצעו סקר שוק ובחנו את טווח המחירים הנהוגים והשוו זאת להצעה אותה קיבלתם.
  • חומר גלם – קריטריון נוסף הוא חומרי הגלם. ישנם לא מעט סוגים של עצים מהם ניתן להרכיב רהיטים מעץ ובין היתר ארונות אמבטיה, ספריות, מזנונים וכיוצא בזאת. חלק מחומרי הגלם איכותיים ואחרים הרבה יותר ועל כן

חשוב להקפיד על בחירה נכונה של סוג העץ וכמובן לקחת בחשבון את המיקום של פריט הריהוט, בין אם הוא ימוקם בחדר בו הלחות משגשגת לרבות חדרי אמבטיה אז הטיפול בו אחר ובין אם הוא ימוקם בחדר סטנדרטי לרבות חדרי ארונות.

להוציא אל הפועל את הפנטזיה שלכם

נגרות בהתאמה אישית מאפשרת לכם להגשים כל חלום ועל כן התחום משגשג. לאחר שקראתם את כל הטיפים לעיל, כדאי לחפש דוגמאות של רהוטים מהם תוכלו לקחת השראה לעיצוב הספציפי אותו אתם מחפשים לעצמכם. בכל מקרה שאין לכם השראה, אתם יכולים לבקש בנגרייה שיציגו לפניכם דוגמאות מהן תוכלו לקחת רעיונות ולהתאימם לחלל האישי שלכם. שימו לב כי מה שמשפיע על המחיר הוא לרוב גודל הרהיט, סוג העץ והבחירה של הפרזול. היה ותבקשו להוסיף אומנות לרהיט לרבות חריטות המחיר יהיה יקר יותר.