נגרות עץ לארונות אחסון וחדרי שינה

נגרות עץ לארונות אחסון וחדרי שינה

פתרונות האחסון שיש לנו בבית קובעים כמה מקום פנוי יהיה לנו בחדרי השינה ומה תהיה איכות החיים של הילדים והמשפחה. בנוסף, כדאי להחליף את הרהיטים אחת לתקופה מסוימת וכך לעצב מחדש את הבית בלי להיכנס לשיפוץ מסורבל ויקר

ארונות ופתרונות אחסון הם הרהיטים הכי חשובים בבית. הם קובעים כמה מקום פנוי יהיה לנו בסלון, בחדרי השינה או בחדרי האורחים ואפילו אם נרצה להחליף את הדירה לבית גדול יותר. בנוסף, בחירה נכונה של פתרונות אחסון חוסכת עבורנו בהוצאות – היא חוסכת את הצורך בשיפוץ ומאפשרת לנו לנצל היטב כל מטר פנוי בחלל הפנים.

נגרות עץ בהזמנה אישית מנגר פרטי

איך בוחרים ארונות ופתרונות אחסון?

הסוד של בחירת פתרונות אחסון הוא להתאים לגודל של חלל הפנים. ניצול אופטימאלי של חלל הפנים יחייב אותנו לדייק בבחירת הארון, כמו למשל מבחינת מידות אורך, רוחב וגובה. לאחר מכן, נרצה שהארון יתאים לנו גם מבחינת החלוקה הפנימית: כמה מדפים יש לו, כמה מגירות הוא מכיל, איפה בדיוק יש את ווי התלייה וכן הלאה.

הדרך היחידה להבטיח התאמה בין הארון לבין הציפיות שלנו היא באמצעות נגרות בהתאמה אישית. במקום לבחור ארונות מתוך קטלוג סגור ולקבל היצע מוגבל בלבד, כל מה שצריך לעשות הוא להתייעץ עם איש מקצוע לגבי עבודות נגרות בהתאמה אישית.

התאמה אישית של ארונות אחסון מעץ – השקעה משתלמת

מצד אחד, ארונות בהתאמה אישית עשויים להיות מעט יקרים יותר. הסיבה היא שכאשר חברת רהיטים בונה ארונות לקטלוג שלה, היא עושה את זה בצורה גנרית ועל מנת לפנות אל המכנה המשותף הרחב ביותר. התוצאה היא ארונות שלא תמיד מתאימים לנו בדיוק והשקעה שיורדת לטמיון מהר מאוד.

מצד שני, עבודות נגרות בהתאמה אישית הן השקעה משתלמת לטווח ארוך. אם מערבים נגר מקצועי בתהליך קבלת ההחלטות, יודעים בוודאות שהתוצר יהיה ארונות אחסון מעץ בדיוק לפי הציפיות שלנו – החל מסוג חומרי הגלם שבהם הוא השתמש ועד המידות והעיצוב.

ארונות בהתאמה אישית לפי סגנון עיצוב מועדף

הערך המוסף של נגרות בהתאמה אישית בא לידי ביטוי בעת בחירה בין סגנונות שונים. כיום למשל לא מספיק לבחור ארונות בהתאמה אישית רק לפי השאלה כמה הם עולים או מה הגודל שלהם, אלא רצוי שהם יתכתבו עם שאר האלמנטים הקיימים בחדרי השינה. בשביל לעשות את זה, אנחנו צריכים לערב מוקדם את הנגר המקצועי ולהתייעץ איתו.

הניסיון והידע של הנגר עוזרים לנו לבחור ארונות אחסון מעץ, בלי שנצטרך להתפשר על התוצר הסופי ובלי לחרוג מהתקציב. הנגר מסייע לנו לבחור את העץ הכי מתאים והוא בעיקר מגיע פיזית אל חדרי השינה כדי לתכנן את הארון ואת פתרון האחסון. באופן הזה, נגרות בהתאמה אישית הופכת עבורנו לפתרון ייחודי ומומלץ.