מדריך עיצוב פנים לבית עם פרטי נגרות

מדריך עיצוב פנים לבית עם פרטי נגרות

בונים, משפצים או מעצבים מחדש את סביבת המגורים? זה הזמן לדעת הכול על נגרות בהתאמה אישית למטרות עיצוב פנים

תהליכי עיצוב פנים של סביבת המגורים, בתים פרטיים ודירות, מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם, להגדיר את אופי העיצוב הרצוי לכם בהתאם לצרכי המגורים, גודל השטח העומד לרשותכם ופרמטרים נוספים באמצעותם תוכלו ליהנות מסביבת מגורים מעוצבת במסגרתה מושם דגש על הטאץ' העיצובי בכל חלל מגורים. בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים ובעלי דירות מגורים, משקיעים משאבים רבים על מנת לייצר בסוף תהליך העיצוב את סביבת המגורים המעוצבת ביותר המשלבת בתוכה כמה שיותר פריטים דקורטיביים ואלמנטים עיצוביים ייחודיים.

נגרות בהתאמה אישית בכל תהליך עיצוב פנים

אם גם אתם רוצים לייחד את סביבת המגורים שלכם במסגרת תהליכי עיצוב פנים, אנו ממליצים גם לכם להסתייע בשירותי נגרות בהתאמה אישית. שירותים אלו נועדו לצרכי תכנון, עיצוב וייצור של פריטי נגרות לבית חדש, מסביבת המטבח הביתי, דרך חיפוי קירות ועד לעיצוב וייצור של מזנונים, ספריות וארונות המיוצרים מעץ.

נגרות בהתאמה אישית לסביבת המגורים – כל האפשרויות העיצוביות

נגרות בהתאמה אישית כחלק מתהליכי עיצוב פנים, תאפשר גם לכם ליהנות מתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של מוצרי עץ שונים המותאמים ומיועדים לסביבת המגורים החדשה או המתחדשת, וביניהם:

  • מוצרי עץ למטרות חיפוי קירות פנים וחוץ
  • ייצור של מטבחי עץ מרשימים ביופיים
  • ייצור של מזנוני עץ בכל מידה
  • ייצור של ספריות דקורטיביות
  • ייצור של שידות עץ לחדרי השינה

וייצור של מוצרי עץ נוספים אותם ניתן לשלב כחלק מתהליך עיצוב פנים לבית הפרטי או לדירת המגורים, כאשר היתרון המרכזי הנלווה לתהליכי נגרות בהתאמה אישית במסגרת תהליך עיצוב הפנים של סביבת המגורים, בא לידי ביטוי בעובדה שהתהליך מאפשר לכם לעצב את האלמנטים העיצוביים מעץ גם בהתאם לאופי השימוש בהם וגם בהתאמה מלאה לקו העיצובי של חלל הפנים. באופן זה, תוכלו לעצב מטבחים מעץ עם מראה ייחודי משלכם, חדרי רחצה עם ארונות ומדפים תלויים המיוצרים מעץ, חדרי עבודה ביתיים עם ספריות מעוצבות בהתאמה אישית ומוצרי עץ נוספים המותאמים לחללי המגורים האחרים, לרבות, יחידת הורים, חדרי שינה ואירוח, מרפסות וכדומה.

פריטי נגרות ייחודיים שאין לאחרים

היתרון המרכזי והמשמעותי ביותר של נגרות בהתאמה אישית, יאפשר גם לכם ליהנות מהיצע מרשים של פריטי ריהוט המיוצרים מעץ שלא תוכלו למצוא במקום אחר. מוצרים אלו, מיוצרים בהתאמה מדויקת לקו העיצובי הרצוי לכם ולמטרות השימוש בהם, תוך שימת דגש על פריט ריהוט שלא ניתן לרכוש אותו בחנויות רהיטים וכדומה. עובדה זו הופכת כל פריט ריהוט מעץ בתוך סביבת המגורים לפריט רהיט ייחודי הניתן להתאמה לאופי העיצובי של חלל הפנים.

נגרות בהתאמה אישית – מאיפה מתחילים?

אם גם אתם רוצים לייחד את סביבת המגורים החדשה או המתחדשת שלכם באמצעות פריטי נגרות ייחודים שאין לאחרים, אנו ממליצים לכם להתחיל את התהליך במסגרת ייעוץ מקצועי המוצע לכם בנגריית אבן צור, נגרייה בהתאמה אישית, המתמחה בתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של מוצרי עץ שונים מאז שנת 1980 ועוד היום. תהליך הליווי האישי והמקצועי המוצע לכם בנגריית אבן צור, מיועד גם לבעלי מקצוע בענף העיצוב, לרבות, אדריכלים ומעצבי פנים וגם לקהל הלקוחות הפרטי המעוניין לשדרג את סביבת המגורים. הניסיון, הידע והיכולות המקצועיות של נגריית אבן צור, תאפשר גם לכם ליהנות מעשרות מוצרי נגרות בהתאמה אישית לכל תהליך מקצועי של עיצוב סביבת המגורים החדשה או המתחדשת.